CONDICIÓNS DE CONTRATACIÓN


O presente acordo regula as condicións xerais de contratación dos servizos ofertados en https://www.evamovil.com/

(en diante, o “Sitio Web”) por EVA MOVIL SL (en diante, “EVA MOVIL”) con NIF nº B67393520 e domicilio en C/ Hospital De Santa Margarita núm. 1 Trasera Bj 2, 20303, Irún (Guipúscoa).


O CLIENTE, no momento en que completa o proceso de contratación do servizo, acepta e sométese expresamente ás cláusulas especificadas a continuación, así como ás condicións de acceso e uso do noso portal e á súa política de privacidade, accesibles a través das ligazóns “Aviso Legal” e “Política de Privacidade”.


O CLIENTE recoñece dispoñer da capacidade legal suficiente para obrigarse contractualmente.


O presente contrato está permanentemente accesible nos avisos legais do Sitio Web.


IMPORTANTE: Se accede, mediante a aceptación da casiña habilitada para o efecto, durante o proceso de contratación dalgún dos servizos ofertados no Sitio Web, para que o acceso ao mesmo se dea dentro do prazo do dereito de desistimento, vostede consente expresamente que o acceso ao servizo obxecto do contrato se dea dentro do período legal de desistimento (14 días). Polo que, de acordo co artigo 103.1 e 108.4 do Real Decreto Lexislativo 1/2007, de 16 de novembro, de Defensa dos Consumidores e Usuarios, cando o servizo fose prestado totalmente perderá o seu dereito ao desistimento e, cando o servizo fose prestado parcialmente, en caso de desistimento, deberá aboar a parte proporcional.


1. PREZOS E IMPOSTOS


En contraprestación polo servizo adquirido, o CLIENTE acepta pagar expresamente a EVA MOVIL as cantidades especificadas no momento da compra na relación de prezos establecidos no contrato de liña móbil para os servizos elixidos.


Os servizos que se ofrecen no Sitio Web están suxeitos ao Imposto sobre o Valor Engadido (IVE), que ESTÁ INCLUÍDO nos prezos que se detallan para cada servizo.


Dada a natureza dos servizos, NON hai gastos de transporte nin de xestión, embalaxe e/ou envío.


Antes de proceder ao pago do pedido dos servizos, remitirase ao CLIENTE o contrato de liña móbil no que aparecerá o prezo final da compra (tarifa mensual), que incluirá o IVE.


Non se inclúe todo aquilo que non apareza especificado na descrición como incluído.


2. PROCEDEMENTO DE COMPRA


A través desta páxina web só poderán realizarse pedidos por persoas físicas maiores de 18 anos e sociedades.


No Sitio Web detállanse os nosos servizos e contidos de maneira individualizada.


Para a contratación do servizo, o CLIENTE deberá contactar con EVA MOVIL premendo no botón “Contáctanos”, accesible dende o pé de páxina do Sitio Web; ou ben no botón “Quérooo”, habilitado en cada descrición de servizos. A continuación facilitaráselle un medio (WhatsApp) para contactar cun axente de EVA MOVIL a quen poder dirixir a súa solicitude de contratación ou de información sobre os servizos ofertados.


O CLIENTE tamén poderá solicitar a contratación ou información sobre os servizos chamando ao número gratuíto +34 983 666 666 ou enviando un correo electrónico a atencionalcliente@evamovil.com


3. DISPONIBILIDADE


Os servizos ofertados por EVA MOVIL están dispoñibles para a súa compra en calquera parte do mundo, pero para a súa prestación, así como entrega de SIM e/ou instalación de fibra óptica, exclusivamente en España.


Procesarase o servizo contratado unha vez se teñan enviado ao CLIENTE, para a súa lectura e sinatura, o contrato do servizo e as condicións de contratación a través dunha ligazón por SMS ao teléfono indicado. Tamén se enviará ao correo electrónico indicado, xunto coas claves de acceso á área de cliente.


En contratacións de liña móbil, posteriormente enviarase a tarxeta SIM á dirección indicada polo CLIENTE.


En contratacións de fibra óptica, ordenarase a instalación no domicilio indicado polo CLIENTE.


O prazo máximo de entrega en domicilio da tarxeta SIM será de 2 a 4 días e, para instalación de fibra, de 4 a 5 días. Estes prazos son aproximados e non vinculantes.


As entregas realizaranse en días laborables (luns a venres). As instalacións poderán realizarse calquera día da semana, recomendándose que o CLIENTE comunique as súas preferencias horarias ao axente.


En caso de non poder entregar a SIM no domicilio, o transportista fará un segundo intento e, de non poder, deixaraa nun punto de recollida.


No caso da instalación de fibra, se non puidese realizarse na data prevista, o CLIENTE deberá poñerse en contacto con EVA MOVIL.


4. PAGO E PERIODOS DE PAGO


O pago realízase mediante tarifa mensual, indicada no Sitio Web e prevista no contrato de liña móbil. Os cobros realizaranse entre o día 1 e 5 de cada mes.


Forma de pago aceptada:



En caso de devolución de recibo, deberá pagarse no prazo de 10 días, doutro modo suspenderase o servizo.


EVA MOVIL reactivará o servizo unha vez efectuado o pago pendente.


5. FACTURAS


O CLIENTE pode solicitar a factura por correo electrónico enviando unha petición a atencionalcliente@evamovil.com


6. GARANTÍA


EVA MOVIL esforzase por facilitar servizos da máxima calidade, aínda que, pola natureza dos mesmos, non pode ofrecer unha garantía de satisfacción.


7. DEVOLUCIÓNS


Non é posible efectuar devolucións debido á natureza do servizo.


8. DEREITO DE DESISTIMENTO


O CLIENTE pode desistir no prazo de 14 días naturais.

Non obstante, se o servizo xa foi prestado total ou parcialmente, aplicarase a normativa citada (arts. 103 e 108 do RDL 1/2007).


Inclúese modelo de formulario de desistimento (mantense igual en galego).


9. CANCELACIÓN DE PEDIDO E REEMBOLSO


A cancelación debe comunicarse a EVA MOVIL por teléfono ou correo electrónico.

Non se realizarán reembolsos, só se cobrará a parte proporcional do servizo xa prestado.

Se existe permanencia:



10. PERFECCIÓN DO CONTRATO E MODIFICACIÓNS


O contrato perféctase co pago da tarifa mensual.

EVA MOVIL poderá modificar as condicións ou características dos servizos para melloralos.


11. OBRIGAS DAS PARTES


EVA MOVIL comprométese a prestar os servizos con dilixencia.

O CLIENTE comprométese a pagar no prazo e a usar os servizos de boa fe.


12. COMUNICACIÓNS


As comunicacións realizaranse preferentemente por correo electrónico (atencionalcliente@evamovil.com


13. COMPROMISO, ACEPTACIÓN E VALIDEZ


O CLIENTE recoñece ter lido e aceptado as condicións.


14. NORMATIVA APLICABLE


Rexerase polas leis españolas.

Os litixios resolveranse nos xulgados do domicilio do CLIENTE consumidor.

Plataforma oficial de resolución de litixios: enlace CE


15. DATOS PERSOAIS


Ver Política de Privacidade.